måndag 21 maj 2012

..Ding dong...bling bling....

Med lite nytt bling bling på handen och världens största leende på läpparna begav vi oss tillbaka till The Orleans Hotel. Vi hade ju en festival som var i full svängning och det kan man ju inte missa.
I nöden tjuvade blommor håller sådär kan jag tillägga.
Vi firade med stora köttbiten på TGI friday's, tur att det var stretch i klänningen.
Dinkar åkte ner....med och utan alkohol.
Sen blev det favoritsysslan närmare bestämt, Bowling! 
Att bowla med bebiskula och foglossningar är lite av en utmaning, men för första gången under hela veckan så blev jag inte mongo. yeay!
Öl måste det ju förstås finnas gott om när man bowlar. Mycket nöjda över vårat resultat var det sedan dags att ge sig ut för att avnjuta fina gamla amerikanare.
men först ett skobyte.
Det fanns mycket fint att shoppa och ännu mer fina människor att titta på. Bilarna var sjukt snygga och minneskortet i kameran tog slut väldans fort. Festivalkänslan infann sig tillsist och vi flanerade runt i solen och bara njöt av vilken fin dag  det var.
Lyckliga brudar
Finaste Riddaren i världen, med mycket viktig vätskepåfyllnad...öl och vatten var essentiellt! 
Jag posade med alla mintgröna bilar jag kunde hitta... ja det blev en del. Sen fick vi så många fina komplimanger och glada tillrop att jag nästan blev generad...men bara nästan. 
Kvällen avslutades med att lyssna lite på JD McPherson för att sedan lyckliga och trötta åka tilbaka till hotellet. Bättre bröllopsdag kan man nog inte ha och jag blir så glad av att tänka tillbaka på den. 

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar dag ni verka ha haft! :)

    SvaraRadera
  2. Vilken dag! Underbar klänning, perfekt färg till ditt hår, och vilken snygg frisyr, älskar luggen där :) Och så grattis till bröllopsdagen!

    SvaraRadera