torsdag 10 maj 2012

Boa

Det har ju mest varit vegas-blabla här på bloggen ett tag och jag har varit hemskt slö på att hitta på andra inlägg. Mitt liv snurrar mest kring examensarbete, kursavslut och den nya personen i magen. Och då finns det inte mycket tid över till annat. 

Jag börjar faktiskt känna mig lite splittrad, helst av allt vill jag bara ligga och kolla på magen. Och jag kan komma på mig själv med att efter en av bebisens gympapass bara sitta och titta på magen eller prata meningslösa ord till den lilla. Men samtidigt så måste jag fixa klar tusen saker till examensarbetet. 

Ja hjärnan må vara på två olika ställen just nu och jag hoppas att jag hinner lappa ihop den innan det är dags att bli mamma. 

Bilden ovan är lite inspiration som jag samlar i min iver att "boa" mig. Tyg och rullbord från ikea och pinstripen från random snygg bil. Det blommiga tyget funderar jag på om det inte skulle funkar väldigt bra som Babynest, tänk att vakna upp i ett hav av blommor. Och vad säger ni skötbord med pinstripes...inte illa va?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar