lördag 14 januari 2012

Ticci Rockabilly

Idag köpte jag min första gravidblus. På loppis förstås och lite av ett projekt, men det får ni se mer av senare. Nu är jag ju långt ifrån att se gravid ut, det ser bara ut som att jag svullat på pizza. Jag har väl nått det där beryktade säl-stadiet. 
Men jag gillar att vara ute i god tid och har självklart surfat runt på alla möjliga internetsiter för att hitta vettiga retro-inspirerade gravidkläder. Här är en som jag hittade på Etsy. Ticci Rockabilly från Ungern av alla ställen. Självklart vill jag ha vartenda en.


2 kommentarer:

  1. Jag och en kompis satt och diskuterade var vi (som båda klär oss i vintage) skulle hitta lämpliga graviditetskläder när de kanske kommer att behövas, nån gång i framtiden. Dom här klänningarna é ju jätte söta! Har inte sett så många retro-företag som faktiskt tillverkar kläder för gravida retrofiler! Ska lägga det här på minnet inför framtiden... :) xx

    SvaraRadera
  2. Ja gör det, för det finns inte många och är man lite kräsen så kan det verkligen vara svårt att få tag på fina kläder :)

    SvaraRadera