söndag 24 maj 2009

Tip the Velvet 4

Hanna Linströms modeller var fina på modevisningen
Sexy secretary var söta K persona
En del av jump session visade kläder för Trailor Träsh
Jag i Retro delux outfit...sassyclassy skulle det vara :)
sötaste Ellen från Retro delux i isblå dröm
Ja sen svidade jag om till något obekvämare

Tobbe var fint röd om kinden

The Other Flesh var väldigt bra
Jag, Anni och Angelica
Söta Jenny som är en av arrangörerna
Vackra damer
hot!
Louise i Annis fina skapelse
Vicky Butterfly var tårdrypande vacker, vill ni ser mer bilder så kolla hos LINA
gapa stort...öh!?

Alla bilder är från Anni kamera, då min var i logen nästan hela kvällen, hoppas ni hade lika roligt som jag och om ni som inte var där att ni kan komma nästa gång!

XOXO Idun


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar