söndag 17 maj 2009

Schlagerafton och en liten tjuv

Den gryniga bilden kanske inte säger mycket, men så här trevligt hade vi det igår kväll. Pizza, godis, chips och poängräkning, precis som en riktig schlagerkväll ska vara.

Vi skrek högt åt den sliskiga greken och ojade oss över alla hemska klädval. Poäng delades ut för låt och utseende, Dita fick självklart min 5a.

Tyvärr är ju hela spektaklet alldeles för långt och vi tappade helt orken när det kom till poängsammanställning.

Jag cyklade hem nynnandes på "I fell in love with a fairytale", vilket inte hjälpte nämnvärt när man cyklar över västra kyrkogården mitt i natten.

Nu till tjuven...ja det är jag.... jag kunde inte låta bli, doften av syren var helt enkelt för lockande när jag cyklade hemåt och jag plockade en hel bukett. Nu står den i mitt köksfönster :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar