tisdag 21 april 2009

Fy va jag blir äcklad!!!

Efter ett tag här på metrobloggen så tänkte jag att jag skulle titta igenom vilka bloggar som ligger på topp20 listan..det måste ju vara något bra om så många titta på dessa..eller? nej uppenbarligen inte!

Hanna Fridén, niotillfem, Fahrams mode och emmylinnea är ju bra bloggar...ja vad jag kan se iallafall, men sen börjar skiten...Lillaxtra, Good girls gone bad, En Blondins Värld och Lollos nya liv!

En hel bunt med bloggar som bara handlar om att visa upp den ena nakenbilden efter den andra...Jag kan inte bestämma mig om det är sorgligt eller bara äckligt. Jag har ingen som helst problem med nakenhet, porr eller annat, men när dessa tjejer viker ut sig på metrobloggen, känns det som att de säljer sig alldeles för billigt.

Vad tycker ni? Är jag en moraltant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar