tisdag 1 november 2011

Skräcknatten



Inte så lite uppspelta började vi våran Halloweenfest hemma hos Frida och Jocke. Den episka kvällen hade börjat.
Jag som Red Queen med Pig och allt.
Hela gänget samlat
Angelica var en klockren Kanin...skitstressad hela kvällen och lårmuskler av stål.
Bakom den stora Scampin anar man en flamingo...bra att spela crocket med!
Jag blir lite smårädd för min fina riddare på detta kortet.
Det spenderades mycket tid i sminkrummet.
Här är vi alla utan the naugthy nurse, som tog kortet.

Vi dansade, hoppade, applåderade, ledde långdans och kindpussades för glatta livet. Sen vände kvällen till ett epic fail och min väska försvann, min syster försvann och stället invaderades av t-shirtklädda voyeurer. Det var med andra ord dags att åka hem.

Jag vill ändra tacka det fina Tipfolket för att det fixar dessa fester.
Vi planerar redan en repris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar