torsdag 29 oktober 2009

Vet du inte vad du ska göra i helgen?

calgard
Ja bara för att jag inte är hemma i Götet i helgen så betyder det inte att jag inte kan tipsa om lite roligt som händer.
ClubFreaks tar ikväll över Charlie’s galleri i Vasa med nya queerclubben Pop the Cherry. Trevlig pop och HBTQvänligt stämning utlovas, dessutom happy hour mellan 18-22, Mer info på HTTP://CLUBFREAKS.SE/

På fredag är det 7sins på Storan med Barbwires och danska Screamin’ Eric. Röj och Rock’n’roll på hög nivå utlovas. Som vanligt www.myspace.com/7sinsclub


Ja och vad vore helgen utan en riktig Halloweenfest, den finner du på Belle. Oldschoolhorror och burlesque, läskigt bra priser i baren och Velvet Vixens på scenen. Vad mer kan man önska sig. Info på Facebook (sök på Gothenburg Halloween Party)

Så då vet ni vad ni ska göra i helgen då ;)

Jag ska mysa i Stockholm, men först ska jag bara bli av med ont-i-halsen-feber-yr-känsla som jag vaknade med idag.

xoxo Idun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar